700.YIL OSMANGAZİ ORTAOKULU
GÜÇLÜ YÖNLER |
ZAYIF YÖNLER |
FIRSATLAR |
TEHDİTLER |
+Okul binasının fiziki şartlarının iyi olması ve ulaşımının kolay olması. +Okul sınıf mevcutlarının standartlara uygun olması. +Öğrencilerin ve velilerin ihtiyaç duyduklarında okul yönetimine, öğretmenlere ve rehberlik servisine kolayca ulaşabiliyor olması. +Akademik çalışmayı teşvik edici, yapıcı ve yönlendirici bir yönetim anlayışının olması. +Okul yönetimi ve çalışanlar arasındaki iletişimin sıcak ve güçlü olması. +Okulumuzda Toplantı Salonu, Kütüphane, Robotik Kodlama Sınıfının olması. +Yönetici, öğretmen, öğrenci ve veli iletişiminin oldukça güçlü olması. +Yeniliklere açık ve gelişen teknolojiye uyum sağlayan, genç, dinamik ve başarılı bir okul kadrosunun olması. +Donanım yönünden yeterli olması. +Güvenli internet kullanımı konusunda yeterli bilgiye sahip öğrenci-öğretmen-veli profilinin olması. +Okulumuzun Güvenli İnternet Kullanımı konusu fazlasıyla önemseyen ve bu konuda gerekli önlemleri alan bir kurum olması. +Okulumuzda cep telefonu, fotoğraf makinası ve benzeri teknolojik aletlerin izinsiz kullanılmaması ve bu kuralla ilgili görünür uyarı yazılarının bulunması. +Teknolojinin okul personeli tarafından yerinde ve doğru bir şekilde kullanılması ve derslere entegre edilmesi. |
+ Okuma alışkanlığımızın yeterince gelişmemiş olması. +Okulla az irtibatı olan veliler ve parçalanmış aile çocukları. +Okulun çevre düzenlenmesinde ağaçlandırmanın az olması. +Bazı velilerin okulla ve öğretmenlerle iletişime daha az geçmesi. +Pandemi sürecinden dolayı sosyal ve kültürel faaliyetlerin yapılamaması. +Güvenli internet kullanımı konusunda yeterli bilgilendirme ve uyarılar yapılmasına rağmen az da olsa Siber Zorbalık girişimlerinin olması. +Okulumuzda yeterince Teknik eleman bulunmaması. |
+Okulumuzun bulunduğu konum itibariyle çevresinde başka okullarında bulunması nedeniyle veliler ve öğrenciler tarafından daha güvenli algılanması. +Okulumuzun SEDEP projesi kapsamında olması +Ulusal ve Uluslararası E-Twinning Projelerinin yürütülmesi. +Okulumuzda ERASMUS projesinin yürütülmesi. +Okulumuzun E-Safety Label kapsamında etiket çalışmalarının yürütülmesi. +Okulumuzun Eğitimde Fatih Projesi kapsamında fırsatlardan yaralanması. +TÜBİTAK yarışmaları için öğrencilere proje ürütme ve başvuru imkanın sağlanması |
+Dershane ve Etüt merkezleri gibi kursların önemsenmesi nedeniyle okulun ikinci plana itilmesi. +Öğrencilerin teknoloji imkanlarını olumsuz yönde kullanma ihtimalinin olması. +Öğrencilerde cep telefonu, bilgisayar kullanma ve televizyon izleme alışkanlığının fazla olması. +İnternet tehditlerinin her geçen gün kendini yenilemesi ve daha cazip hale gelmesi. |